Lieve Message logo roze

Veel gestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar hello@lievemessage.nlWij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Telefoon

Instructies zijn bij het audio gastenboek inbegrepen. Het audio gastenboek werkt met plug and play. Als je problemen ondervindt, kan je contact met ons opnemen. Stuur een e-mail naar hello@lievemessage.nl of bel naar het nummer op de instructiekaart. 

Nee, onze audio gastenboeken zijn volledig draadloos en hebben geen externe verbinding nodig om te werken, wat betekent dat ze overal neergezet kunnen worden. Ze worden gevoed door een powerbank waarmee de telefoon 20-24 uur kan opnemen.

Ja! We hebben sjablonen voor instructies die we per e-mail sturen, zodat je ze naar eigen ontwerp kan aanpassen. Wij kunnen – tegen betaling – ook helpen bij het vormgeven van de instructies in jouw stijl.

In principe zijn onze telefoons zogezegd “hufter proof”. Maar er kan altijd iets gebeuren. Als dit zo is bel dan het noodnummer. Dit nummer vind je terug op de instructie geleverd bij de telefoon.

Ja, we vragen je €100,- borg te betalen voor het audio gastenboek. Als het audio gastenboek terug is ontvangen storten we – mits alles goed is – binnen 10 werkdagen de borg weer terug.

Zeker! Als je niet weet wat je in moet spreken als begroeting dan kun je op deze pagina wat inspiratie vinden. 

Voicemails

De digitale bestandsoptie is gratis inbegrepen bij de verhuur van het audio gastenboek. Bij het selecteren van het audio gastenboek heb je de mogelijkheid om ook te kiezen uit een USB of Vinyl plaat.

Je ontvangt binnen een week nadat wij de telefoon hebben ontvangen een e-mail met de voicemailbestanden.

Als je ervoor kiest om de bestanden fysiek op USB of Vinyl op te slaan, ontvang je de bestanden binnen 4-5 weken nadat de telefoon is ontvangen door ons.

Nee, er is geen limiet. Er kunnen onbeperkt voicemails ingesproken worden. 

Nee, je ontvangt alle ingesproken voicemails.

Verzending en retour

Ja. Het is 100% gratis. Voor het terugsturen ontvang je een retourlabel.

Het audio gastenboek wordt minimaal een dag voor je evenement bezorgd. Als deze tijdlijn voor jouw evenement niet werkt, neem dan contact met ons op en laat ons een ideale datum weten waarop jij het audio gastenboek zou willen ontvangen.

Een retourlabel wordt per mail naar jullie verzonden. Let op deze e-mail is afkomstig van MyParcel.  Plaats het audio gastenboek en toebehoren terug in de doos waarin je hem hebt ontvangen. Bedek het oude verzendlabel met het retourlabel. Retourneer het vervolgens door het af te geven bij een verzendpunt in de buurt. Zorg ervoor dat je het pakket binnen twee dagen na je evenement retour stuurt.

Ons audio gastenboek mag je ook meenemen naar het buitenland. Heb je het audio gastenboek daardoor langer nodig dan gebruikelijk? Stuur dan een e-mail naar aanvraag@lievemessage.nl wij zorgen dan voor een op maat gemaakte offerte.